Christmas-time!

fashionyourlove

Het wordt steeds vroeger donker. Je handen bevriezen op de fiets. Iedereen is verkouden. Jammer maar helaas, ook ik moet het toch gaan geloven. De winter is weer opkomst. Hoewel ik sneeuw er prachtig uit vind zien is het niet echt mijn ding. Ik haat kou, en sneeuw is koud.
Nu even genoeg over de kou. December is natuurlijk gewoon een gezellige maand. Ik kom er 16 kilo van aan, maar dat is het zeker waard. Chocoladeletters, kerststollen en oliebollen. I luvvvvv it!

large (2)

View original post 198 woorden meer

Over VanKaarstotServet
VanKaarstotServet brengt sfeer in huis & tuin.

Geef een reactie

