BabyenKind over de Kaarsen & Servetten webshop

kaarsje branden

kaarsje branden

(advertorial)
Kaarsjes, ik weet niet hoe het bij jullie is, maar bij mij thuis zijn ze eigenlijk niet meer weg te denken.
Als kind waren bij mij thuis kaarsen iets voor op de verjaardagstaart, in de kerstboom, of op tafels in hele dure restaurants. En mijn vader had altijd een kaars in de gangkast voor het geval de electriciteit uitviel.
Maar nu, zou ik eigenlijk niet meer zonder zo’n hoekje met wat kaarslichtjes kunnen. Vorig jaar ontdekte ik dat je zomers buiten ook heel prima kaarsjes kan branden. Ik begon met die anti-muggen kaarsjes, helaas had dat geen enkel effect. Maar zo’n vlammetje op de tafel als het gaat schemeren …gezelli!
Kortom je snapt, ik werd gelijk enthousiast in de shop van www.vankaarstotservet.nl.  Ze  hebben een enorme keus in kaarsen. En als ik zeg enorm, bedoel ik  enorm , ga maar eens kijken. Wat ik ook erg prettig vind aan deze shop  is dat  ze  veel verschillende merken in huis hebben: Bolsius, Gouda, Fairtrade. Lekker overzichtelijk in één kaarsenwinkel bijelkaar. Ze hebben zelfs de oude vertrouwde druipkaars. Nou die had ik al een tijdje niet meer gezien.
Minder vrolijk, maar goed om te weten zijn de grafkaarsen, ik kende die wel uit het buitenland, maar had nog niet gezien dat ze ook hier te koop zijn. Ik ga die zeker aanschaffen, dan sta ik niet meer zo te hannessen met waxine lichtjes in jampotten.

De site is overzichtelijk. Klik bv op kaarsen en er ontvouwt zich een keurig overzicht van alle soorten kaarsen. Als je iets speciaals zoekt durf ik te wedden dat je het in 2 minuten hebt gevonden. Als je gewoon even lekker gaat “snuffelen”  zou je wel eens een tijdje zoet kunnen zijn, de keus is echt gigantisch.

Ik heb even met Meint, de eigenaar van vanKaarstotServet, zitten praten en hij heeft mij het één en ander laten zien. De shop is geregistreerd bij verschillende keurmerken als betrouwbare webshop en je kunt er eenvoudig online betalen. De gebruiksvriendelijkheid van de site is formidabel en de prijzen zijn laag. Behalve kaarsen, bestaat het aanbod ook uit prachtige servetten, kandelaars, lantaarns, theelichthouders, Zweedse fakkels en meer sfeerproducten.

 NB Sinds kort kun je ook kaarsen laten bedrukken bij vanKaarstotServet. Een bedrukte kaars met een afbeelding van de pasgeboren baby en geboortedatum is leuk als bedankje voor de kraamvisite. Daarbij weet ik zeker dat jullie er nog veel meer goede bestemmingen voor weten!

 Meint heeft voor ons een aanbieding: voer je bij het afrekenen de kortingscode ‘babyenkind’ in, dan krijg je 5% korting (geldig t/m 31 okt 2011). 
Ga snel maar eens kijken in de webshop vanKaarstotServet.

bron: babyenkind

Over VanKaarstotServet
VanKaarstotServet brengt sfeer in huis & tuin.

Geef een reactie

